Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Månadsrapport: januari 2013

Kategori: Månadsrapport

Lästa böcker i januari:
 
1. "Torka aldrig tårar utan handskar 1. Kärleken" av Jonas Gardell. Betyg: 2/5
2. "28 timmar på ett dygn: En karriärmammas dagbok" av Allison Pearson. Betyg: 3/5
3. "Änglavakter" av Kristina Ohlsson. Betyg: 4/5
4. "En kvinnas hjärta" av Agneta Sjödin. Betyg: 3/5
5. "Finger lickin' fifteen" av Janet Evanovich. Betyg: 3/5
 
Jag är mycket nöjd över att ha läst fem böcker denna månad. Fem böcker är ju inte mycket om man jämför med de flesta andra bokbloggare, men med mina arbetstider är fritid en bristvara, och jag känner att jag faktiskt inte kan lägga mer tid på läsningen än jag redan gör. Därför är jag nöjd med mina fem böcker, som över lag har varit bra läsning!
 
/Carro

Kommentarer


Kommentera inlägget här: