Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Månadsrapport: november 2013

Kategori: Månadsrapport

Med facit i hand får jag nog säga att november månad blev en av de sämsta läsmånaderna i år. Kanske tillochmed den allra sämsta hittills. Men så kan det vara. Livet kommer helt enkelt emellan ibland. Jag har fått koncentrera mig på att läsa ut bibliotekslån, Tre på tre-utmaningsboken samt månadens bokcirkelbok.
 
Lästa böcker i november:

54. "Den farliga leken" av Mari Jungstedt. Betyg: 3/5
55. "Paradisoffer" av Kristina Ohlsson. Betyg: 4/5
56. "Levande och döda i Winsford" av Håkan Nesser. Betyg: 4/5
57. "Flickan under jorden" av Elly Grifftihs. Betyg: 3/5
 
Jag är överlag nöjd med kvaliteten på månadens böcker. Men jag får nog tyvärr säga att jag blev lite besviken på Griffiths. Visste var det en helt okej bok, men jag hade nog väntat mig nåt bättre...
Okej, då blickar vi framåt mot december. De böcker som jag planerar att läsa då dyker upp i ett inlägg i eftermiddag.
 
/Caroline
 

Kommentarer

  • Monika säger:

    Paradisoffer ja, det borde väl vara dags för den snart.

    2013-12-03 | 18:41:10
    Bloggadress: http://bokslut.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: