Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Månadsrapport: mars 2013

Kategori: Månadsrapport

Lästa böcker i mars:
 
10. "En drink före kriget" av Dennis Lehane. Betyg: 3/5
11. "Beautiful creatures" av Kami Garcia & Margaret Stohl. Betyg: 1/5
12. "Olycksfågeln" av Camilla Läckberg. Betyg: 5/5
13. "Tack för alla minnen" av Cecelia Ahern. Betyg: 1/5
 
Mer än fyra lästa böcker blev det inte denna månad heller, men så länge jag ligger i fas med målet (läsa en bok i veckan, dvs 52 böcker i år), så får jag väl vara nöjd. 
Om man ska se till kvalitet så blev väl detta en mellanmånad, för på marslistan hittar vi två riktiga bottennapp. Som tur är läste jag också årets första fempoängare, så det får väl väga upp det hela!
Nu är det dags att botanisera i bokhyllan och leta efter en bok att inleda aprilläsningen med :)
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Precis samma mål som jag har! En bok i veckan brukar det bli för mig också ungefär.Då får man väl vara nöjd? Man har ju ett liv vid sidan om också! Dock vid årets slut brukar summeringen ibland hamna på strax under 50 böcker men det skyller jag på att jag har läst tegelstenar in emellan på en 600-700 sidor. ;)

    Svar: Jag brukar landa på runt 40 böcker/år, men i år ska jag banne mig hinna med 52 böcker, har jag fått för mig :)
    CAROLINE

    2013-04-10 | 17:02:32
    Bloggadress: http://bokslukare.blogg.se

Kommentera inlägget här: