Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Måndagsenkät

Kategori: Enkäter och listor

Då var det måndag igen och en ny vecka står för dörren. Jag rotade fram den gamla Måndagsenkäten och tänkte uppdatera den lite:
 
Just nu …

… nöjesläser jag: Sylvia Days "För dig blottad". Än så länge kan den inte alls mäta sig med Fifty Shades-trilogin, men det är absolut inget fel på den.
 
 
… nyttoläser jag: Inte ett dugg. Det skulle i så fall vara kursplanerna för de studenter som jag handleder på jobbet.
 
 
… är jag exalterad över: Att det är höstrusk (mitt favoritväder!) och att den mysiga julen faktiskt närmar sig.
 
 
… är jag stolt över: Beröm från chefen! Sådant gör mig både glad och stolt.
 
 
... är jag nervös för: Jobbrelaterade stressmoment...
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: