Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Spänningsutmaningen: januari

Kategori: Spänningsutmaningen

Det har blivit dags att välja januariboken till Mias spänningsutmaning. Mitt val faller på "Den andalusiske vännen" av Alexander Söderberg.
 
 
Och nu inser jag att jag kommer slå tre flugor i en smäll. Med den här boken kommer jag att kunna bocka av en bok i spänningsutmaningen, en författare i min boktolva och dessutom en bok från listan över hyllvärmare. Det är ju toppen!
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Mia Eggimann säger:

    Ja men det var toppen, jag har aldrig läst något av honom. Spännande.
    Mia

    Svar: Ja, det tycker jag också att det ska bli :)
    CAROLINE

    2014-01-01 | 20:04:50
    Bloggadress: http://miaeggimann2.blogspot.se/
  • Zelly säger:

    Toppen att slå tre flugor i en smäll :) Denna utmaning ska jag med vara med på, verkligen en utmaning som passar mig. Jag kommer läsa Mörka platser av Gillian Flynn har sett fram emot att läsa den så länge nu.

    Svar: Ja visst är det toppen!? Ah, Gillian Flynns Mörka platser står på min läslista, så jag ser fram emot din recension.
    CAROLINE

    2014-01-01 | 21:18:56
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se
  • Lena säger:

    Ingen författare jag läst. Tack för tipset!

    Svar: Jag har heller inte läst något av honom (eller jag tror egentligen att han inte har skrivit något mer än just den här boken, än så länge), men det ska bli spännade att göra det!
    CAROLINE

    2014-01-01 | 21:21:47
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: