Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Läsplanering januari

Kategori: Läsplanering

Vid månadsskiftet gjorde jag en liten planering för vilka böcker jag ska prioritera nu i januari... Men om jag sedan lyckas hålla mig till planeringen återstår ju att se! =)
 
Läsplanering januari:
 
"Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg har jag sparat lite på, men nu kan jag inte hålla mig längre!
 
 
"Den andalusiske vännen" av Alexander Söderberg utgör januari månads bok till spänningsutmaningen  hos Mia.
 
 
"Elsas hemlighet" av Sofi Fahrman är en hyllvärmare  som jag egentligen inte är det minsta sugen på att läsa, men det skulle kännas skönt att avsluta den här serien nu...
 
 
"Någonstans inom oss" av Kajsa Ingemarsson är ännu en hyllvärmare.
 
 
Med "Himmelsdalen" av Marie Hermansson kan jag bocka av en författare i boktolvan och en hyllvärmare.
 
 
 Ja, så här ser planen ut, i alla fall!
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Mia Eggimann säger:

    Jag tycker det ser ut som bara bra böcker, det blir nog en fin januari.
    Mia

    Svar: Vi får tro det. Jag har några som jag, åtminstone just nu, är lite tveksam till och som jag mest läser för att "få dem lästa".
    CAROLINE

    2014-01-04 | 11:55:53
    Bloggadress: http://miaeggimann2.blogspot.se/
  • CissiG säger:

    Många där som jag med vill läsa. Men har en viss ordning på hur jag läser alla mina böcker så de får läggas sist i läshögen.
    God fortsättning.
    Kram Cissi

    Svar: Ja, man måste ju hålla sig till läsordningen, förstås :) Sådant är viktigt!
    CAROLINE

    2014-01-04 | 12:35:25
    Bloggadress: http://cissigrip.blogg.se
  • Monika säger:

    Himmelsdalen har jag ju också på min boktolva, men det är inte riktigt dags för mig än :)

    Svar: Jag har tänkt läsa den så länge, och nu blev det ju ett ypperligt tillfälle!
    CAROLINE

    2014-01-04 | 12:37:11
    Bloggadress: http://bokslut.blogspot.se/
  • sara säger:

    Intressanta bokval. Kul att du ska läsa Alex bok, jag red i samma ridgrupp som hans döttrar så vi har ett signerat ex här hemmaXD

    Svar: Jaså, ser man på :) Jag har tänkt läsa den länge, och nu ska det äntligen bli av!
    CAROLINE

    2014-01-04 | 20:14:13
    Bloggadress: http://bokflicka.blogg.se
  • Zelly säger:

    Jag tyckte med det var skönt att avsluta en serie när Fahrmans bok var utläst, var inte heller direkt sugen på att läsa dem, skönt att de går fort att läsa ut iallafall.

    2014-01-04 | 23:00:34
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: