Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Läsplanering februari

Kategori: Läsplanering

Det funkar förvånansvärt bra för mig att planera min läsning lite i förväg (bättre än jag trodde i alla fall, jag har ju alltid varit en "impuls-läsare").
Eftersom januari blev en ganska dålig läsmånad, passar jag mig för att planera in för många böcker i februari. Om det blir fler än de planerade, får jag väl se dem som en ren bonus.
 
Läsplanering februari:

"Den osynlige mannen från Salem" av Christoffer Carlsson är ett recensionsexemplar som jag i skrivande stund faktiskt redan läst ut. Recensionen kommer senare idag.
 
 
"I natt är du död" av Viveca Sten impulslånade jag på biblioteket häromdagen. Den lär komma väl till pass, för just nu har jag Sandhamnsabstinens som heter duga!
 
 
"Kommer aldrig mer igen" av Hans Koppel utgör min februaribok i Spänningsutmaningen  hos Mia.
 
 
"För dig nära" av Sylvia Day har jag lånat av en jobbarkompis, och jag vill gärna att hon ska få tillbaka den snart, så det är väl lika bra att börja läsa...
 
 
Den uppmärksamme läsaren noterar förstås att majoriteten av dessa böcker kan sorteras under deckare/thriller/spänning. Det är lite ovanligt för min del, för jag brukar läsa deckarna med lite mellanrum, för att inte blanda ihop dem. Vi får väl se vad jag tycker om detta upplägg...
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Lottens Bokblogg säger:

    Min recension av den första boken kom i morse fast jag läste den i januari :-)

    2014-02-05 | 10:36:39
    Bloggadress: http://lottensbokblogg.wordpress.com
  • Nilmas Bokhylla säger:

    Haha, tänkte precis "ååh spänningsmånad" innan jag läste ditt sista stycke ;) Kul säger jag!

    2014-02-05 | 13:55:50
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com

Kommentera inlägget här: