Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Tre måsten

Kategori: Allmänt

På sistone har jag läst så mycket fina lovord om tre svenska, kvinnliga författare som jag faktiskt aldrig läst. Och man vill ju inte missa något riktigt bra, så nu har jag satt upp samtliga på läslistan!
 
Först har vi Åsa Larssons böcker, och då tänker jag börja med "Solstorm", förstås.
 
Sedan har vi Amanda Hellberg, och första boken i hennes serie om Maja Grå heter "Styggelsen".
 
Och sist men inte minst har vi Anna Fredrikssons "Sommarhuset".
 
Jag har inte riktigt tänkt ut någon tidsplan. Om jag känner mig själv rätt så tar det nog lite tid innan jag tar mig i kragen och börjar läsa... Men att dessa hamnat på att-läsa-listan är åtminstone ett steg i rätt riktning!
 
/Caroline
 

Kommentarer

  • Zelly säger:

    Har endast läst Åsa Larsson här och rekommenderar hennes böcker varmt.

    Svar: Låter bra! Har bara hört gott om henne :)
    CAROLINE

    2013-09-09 | 21:36:23
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: