Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Planering inför Tre på tre

Kategori: Tre på tre

För tredje året i rad kör Pocketlover utmaningen Tre på tre. Jag har bestämt mig för att vara med och läsa 3 x svenska deckare, nämligen dessa:
 
 
Nu i september kommer jag att läsa "Springfloden" av Cilla & Rolf Börjlind. Sedan får jag se om jag läser "Paganinikontraktet" eller "Paradisoffer" i oktober. Den bok som inte blir läst i oktober får förstås bli läst i november innan utmaningen avslutas.
Åh, det här ska bli kul!
 
Hur går det för er? Har ni börjat läsa er första Tre på tre-bok ännu?
/Carro
 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Jag tror och hoppas att du kommer att gilla dessa! :)

    Svar: :) Låter bra! Har du läst dem allihopa?
    CAROLINE

    2013-09-04 | 17:37:35
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Carro säger:

    Ja, jag har läst alla :)
    Springfloden tyckte jag var en okej början på en ny deckarserie, har redan uppföljaren hemma ;) Paganinikontraktet minns jag inte så mycket av om jag ska vara ärlig och Paradisoffer var också helt okej, även om jag inte tycker att det var hennes bästa. Men man brukar ju tycka så himla olika! :)

    Svar: Tack för svaret! Det ska bli spännande att läsa dem, även om jag mest hört negativt om Paganinikontraketet...
    CAROLINE

    2013-09-05 | 13:19:53
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här: