Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

På väg mot bokcirkelträff

Kategori: Bokcirkel

Nu ska jag snart börja göra mig iordning inför kvällen då jag ska träffa mina bokcirkelvänner. Vi ska ses hemma hos S som är den som har valt månadens bok, "Stolthet och fördom".
 
 
Det ska bli så kul att höra vad de övriga boktokarna tyckte om boken. Sedan brukar vi spåra ur efter ett tag... När vi var hemma hos mig i våras, på sista träffen innan sommaren, satt vi här långt in på småtimmarna och skrattade. Jag hade träningsvärk i skrattmusklerna i flera dagar efteråt!
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Haha, den boken valde vi också till vår cirkel och skulle träffats igår men det blev inställt. Kul sammanträffande ;)

    Svar: Aha, ja det var ju ett roligt sammanträffande. Vår bokcirkel blev i alla fall av, och vi gillade boken allihopa!
    CAROLINE

    2013-09-30 | 09:02:34
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: