Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Gooooda nyheter!!

Kategori: Framtida bokutgivning

Jag hörde så goda nyheter på radion häromdagen. Riktigt goda nyheter för alla Camilla Läckberg-fans! Läckberg medverkade i ett morgonprogram där hon frågades ut om nästa deckare. Jag hade nästan gett upp hoppet om att det ens skulle komma någon mer, men hon svarade att nästa bok kommer 2014. Den ska få titeln "Lejontämjaren".
 
 
 
Tänk att dessa böcker äntligen ska få en fortsättning! Vilken lycka!
/Carro
 

Kommentarer

  • Zelly säger:

    Jag är ju sämst, älskar deckare men har ännu inte läst något av henne.

    Svar: Åh, då tycker jag absolut att du ska göra det! Annars går du miste om något!
    CAROLINE

    2013-09-16 | 21:00:18
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/
  • Linda säger:

    Jag började tro att hon inte skulle skriva nåt mer om Fjällbacka. Nu blir jag nyfiken på varför boken ska heta lejontämjaren?:).

    Svar: Ja, det framgick inte... Men hon sa att den skulle handla om en seriemördare.
    CAROLINE

    2013-09-16 | 23:45:09
    Bloggadress: http://www.nakit.webblogg.se
  • Evelina säger:

    Jag har läst alla böcker fram till Sjöjungfrun, som jag inte läst. Ett tag sträckläste jag hennes deckare. Känns som att jag måste ta tag i Fjällbacka igen :)

    Svar: Jag försöker spara lite på dem, för jag vill ju inte stå utan olästa Camilla Läckberg-böcker ;)
    CAROLINE

    2013-09-17 | 14:50:34
    Bloggadress: http://ewelinasbokblogg.blogspot.se
  • Kristin säger:

    Äntligen!! Har längtat som en galning efter en fortsättning! :D Hoppas nu bara att Camillte inte hoppat fram fem år i tiden, jag vill gärna veta och följa i alla fall några månader efter händelsen i Martins liv!!
    Jippie!

    Svar: Jag har inte läst alla böcker ännu (jag försöker dra ut på läsningen så att den räcker längre), så jag vet inte vilken händelse du syftar på. Men jag ser fram emot att läsa alla böcker i serien i alla fall, och jag vill gärna att det kommer mååånga fler :D
    CAROLINE

    2013-10-31 | 15:06:39
    Bloggadress: http://KeepOnCharmingAlfie.cybersite.nu
  • Kristin säger:

    Hej!
    Nej jag ville inte skriva vad som hände eftersom det finna folk som inte läst alla böcker :-) Men det sker i fyrvaktaren om jag inemins helt fel! Den senaste boken i alla fall!
    :-)

    Svar: Det var snällt, det hade säkert spoilat annars. Det ska bli så spännande att se hur det går för alla framöver :)
    CAROLINE

    2013-11-02 | 10:28:46
  • Kristin säger:

    Oh vilken lycka! :D Jag hört det, men inte läst eller något om det, så har vart lite osäker! Längtar!!! Hoppas vi får en konkret fortsättning med tanke på förra boken (skriver inget om det eftersom alla inte läst den) men jag hoppas det inte är 5 år senare.. nej, jag vill se Martin ha liten mer huvudroll ;) Saknar faktiskt vänskapen som Camilla skrev ut betydligt mer i de första böckerna mellan Hedström och Molin!

    2014-01-30 | 20:07:10
    Bloggadress: http://keeponcharmingalfie.cybersite.nu

Kommentera inlägget här: