Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

En ledig dag blev just ännu bättre

Kategori: Nytt i bokhyllan

Nackdelen med mitt jobb är att jag i perioder jobbar alldeles för mycket. Men fördelen är att det jämnar ut sig med jämna mellanrum. Som denna veckan, då fick jag ta helg redan på tisdagkvällen, dvs igår. Och långledighet är ju aldrig dumt! Långledighetens första dag blev tillochmed ännu bättre när jag i brevlådan fann ett paket från förlaget gilla böcker.
 
 
 
Tack så jättemycket för recensionsexemplaret, gilla böcker!
Recensionen kommer här på bloggen den 4:e oktober.
 
/Caroline
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Åh vad roligt, har fortfrande inte läst Troppers andra två som getts ut men ska göra det. Någon gång ;)

    Svar: Jag har inte heller gjort det, så det ska bli spännande att läsa den här :D
    CAROLINE

    2013-09-26 | 21:38:36
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: