Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Bokhylledrömmar

Kategori: Allmänt

Alltså det här går snart inte längre. Mina bokhyllor är för länge sedan fyllda till bristningsgränsen, och min enda räddning är att jag har ett antal böcker utlånade. När jag väl får tillbaka dem tror jag att bokhyllorna fullständigt kommer braka samman...
 
Jag skulle förstås kunna köpa fler bokhyllor, men sambon verkar inte vara alltför förjust i tanken att avvara ännu mer plats för bokhyllor. Men drömma, kan man ju alltid!
 
Hur snyggt är inte detta?!
 
/Caroline
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Riktigt snyggt! Jag börjar rensa mina bokhyllor mer och mer så nu gick till och med min samling Disney-klassiker på DVD in i bokhyllan ;)

    Svar: Problemet är att jag är alldeles för fäst vid mina böcker för att rensa ut en enda... jag kanske kan magasinera dem på vinden, iochförsig... Det vore hur som helst skönt med mer plats i bokhyllan! :)
    CAROLINE

    2013-09-08 | 19:01:13
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
  • Linda säger:

    Jätte snyggt! Så skulle jag vilja ha det!

    Svar: Nej det vore verkligen inte fel med en sådan bokhylla :D
    CAROLINE

    2013-09-08 | 22:17:23
    Bloggadress: http://www.nakit.webblogg.se
  • Lena säger:

    En sådan snygg bokhylla hade jag inte tackat nej till!!

    Svar: Inte jag heller... Ha-begäret väcktes direkt!
    CAROLINE

    2013-09-10 | 13:43:01
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: