Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

30 day book challenge: day 13.

Kategori: 30 day book challenge

Nu var det återigen ett tag sedan jag betade av en punkt på 30 day book challenge-listan. Det har blivit dags för den trettonde frågan:
Your favorite book from childhood.
 
Åh, det är ju nästan omöjligt att välja bara en! Men som barn var det nog "Hattjakten", och som ungdom var det böckerna om Tvillingarna på Sweet Valley High.
 
 
 
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Zelly säger:

    Tvillingarna på Sweet Valley High var även en av mina favoriter, samlade på alla :) Hade varit kul att ha kvar dem men de lyckades försvinna i en flytt.

    Svar: Jag vill minnas att jag har alla böcker... nånstans. Det känns som en riktig skatt :)
    CAROLINE

    2013-09-14 | 21:15:14
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/
  • Louise säger:

    Åh jag älskade också tvillingarna! Har en del hemma men det är ju svindlande att tänka på hur många det faktiskt finns med tanke på hur många olika delar av serien det också finns! :)

    Svar: Ja, det fanns ju flera olika delar med ett stort antal böcker i varje, så det måste finnas flera hundra böcker, ju!?
    CAROLINE

    2013-09-20 | 13:31:17
    Bloggadress: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: