Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Läsplanering oktober

Kategori: Läsplanering

Även denna månad ska jag i förväg försöka planera mitt läsande åtminstone lite grann. Det vill ju till att man hinner läsa biblioteksböckerna innan de ska lämnas tillbaka, och så vill jag förstås hinna läsa månadens bok i Tre på tre-utmaningen.
 
Läsplanering oktober:
 
"Hjärta av jazz" av Sara Lövestam är ett bibliotekslån och boken måste snart återlämnas.
 
 
"Larma, släcka, rädda i Rosengädda" av Emma Hamberg är också ett lån från biblioteket. Planen var ju att läsa boken förra månaden, men det blev inte min tur att låna den förrän häromdagen.
 
 
"Paganinikontraktet" av Lars Kepler utgör min oktoberbok i Tre på tre-utmaningen. Ärligt talat har jag inte hört så mycket positivt om den, men det ska bli skönt att få läst den och komma vidare i serien...
 
 
"För dig blottad" av Sylvia Day är ju som kanske bekant första delen i Crossfireserien som min jobbarkompis beordrat mig att läsa. Bäst att lyda ;)
 
 
 
Ja, vi får väl se om jag hinner läsa mer än dessa, men det känns skönt att vara lite försiktigt i planeringen.
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Zelly säger:

    Jag älskade Paganinikontraktet, har läst att många inte alls gillade den men jag tyckte mycket om den.

    Åhhh Croissfire serien :)

    Svar: Åh, äntligen någon som gillade Paganinikontraktet! Då stiger ju förhoppningarna lite :)
    CAROLINE

    2013-10-02 | 22:02:47
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: