Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Mitt i natten... nu igen

Kategori: Allmänt

Jaha, då sitter jag visst här igen och nattugglar (jag försöker ställa om mig inför en veckas nattjobb)... Helst skulle jag vilja läsa bok, men jag vågar faktiskt inte. Just nu läser jag ju nämligen "Den farliga leken" av Mari Jungstedt, och jag är ju (som framkommit tidigare) alldeles för mörkrädd och lättskrämd för att sätta mig mitt i natten och läsa en deckare. Fästmannen (som har lite mer "normala" arbetstider) ligger och sover, så det är knäpptyst i hela huset. Nej, bokläsning går bort. Jag tror det får bli lite tv-tittande på låg volym...
 
 
Undrar om det går några barnprogram så här dags? Det är nog vad jag mäktar med just nu...
God natt!
 

Kommentarer

  • Louise säger:

    Haha barnprogram kan ibland vara lite lagom mitt i natten ;)

    Svar: Ja men eller hur. Nåt läskigare än så skulle jag inte fixa ;)
    CAROLINE

    2013-11-04 | 17:25:04
    Bloggadress: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: