Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Mer feelgood?

Kategori: Framtida bokutgivning

Jag har förvisso inte läst Lucy Dillons böcker ("Ensamma hjärtan och hemlösa hundar" osv), men jag har första boken här hemma och jag är ganska säker på att jag kommer att gilla den. Nyligen såg jag att Lucy Dillon kommer ge ut en ny bok i Sverige i början på nästa år. Den ska heta "Tango för vilsna själar", och att döma av framsidan kan vi nog vänta oss mer feelgood, eller vad tror ni?
 
 
Det kanske är på tiden att jag tar itu med "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar" snart...
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag skulle behöva läsa lite mer feelgood. Är sugen på Och så levde de lyckliga pga Anna får ta över en bokhandel;).

    2013-11-05 | 20:49:58
    Bloggadress: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här: