Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

En oupptäckt pärla?

Kategori: Framtida bokutgivning

En av mina nattjobbarkompisar har tipsat mig om Ninni Schulmans böcker, och jag har sett att hennes deckare fått bra recensioner på diverse bokbloggar. Det kanske är dags att läsa en av hennes böcker för att se om det är något för mig?
 
Schulman debuterade med "Flickan med snö i håret", och sedan kom "Pojken som slutade gråta". I höst kommer hennes nya deckare, "Svara om du hör mig".
 
I september släpps Schulmans tredje deckare. Någon mer än jag som blir riktigt sugen på att läsa den bara av se framsidan?
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Zelly säger:

    Jag vill gärna läsa något av henne, har hört i stort sett bara bra saker.

    Svar: "Vinteräpplen" rekommenderar jag varmt! Vilken underbar historia!
    CAROLINE

    2013-06-21 | 21:45:36
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: