Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

30 day book challenge: day 7.

Kategori: 30 day book challenge

Om jag skulle ta och skärpa mig när det gäller 30 day book challenge-listan... Turen har kommit till dag 7, och frågan lyder:
The worst book you’ve read in the last year.
 
Det gör lite ont i mig, men jag måste säga att Viveca Lärns "Öster om heden" är den i särklass sämsta bok jag läst det senaste året. Jag förstår inte ens att jag tog mig igenom den!
 
Det känns trist att jag inte tyckte om den här boken över huvudtaget, eftersom jag fullkomligen älskar hennes böcker i Saltöserien.
Nu har dessutom "Väster om Vinga", som är en fortsättning på "Öster om heden" kommit ut. Men det finns inte en chans i världen att jag kommer läsa den, tyvärr.
 
/Caroline

Kommentarer

  • Jennah säger:

    Man gillar ju olika, dne sämsta jag läst måste vara en dans på rosor av Reginald Hill..

    Svar: Den har jag inte hört talas om, men det låter ju inte som en bok jag behöver lägga på minnet då ;)
    CAROLINE

    2013-06-20 | 14:39:26
    Bloggadress: http://www.bokkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här: