Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

En smakebit på søndag: "Femtio nyanser av frihet"

Kategori: En smakebit på søndag

 
Hos Flukten fra virkeligheten har det åter blivit dags för En smakebit på søndag. Just nu läser jag den tredje och sista delen i den omtalade Fifty shades-trilogin av E L James. Den heter "Femtio nyanser av frihet", och mitt smakprov kommer från sid. 19:
 
OBS! SPOILERVARNING FÖR DEN SOM INTE LÄST DE TVÅ TIDIGARE DELARNA I SERIEN!
 
"Du är så vacker, raring." Carla drar varsamt loss en slinga av mitt hår och smeker mig över kinden. "Jag är stolt över dig, gumman. Du kommer att göra Christian till en mycket lycklig man." Hon kramar om mig.
Åh mamma!
"Jag kan inte begripa att du ser så vuxen ut just nu. Att börja ett nytt liv... Kom bara ihåg att män är från en annan planet, så klarar du dig fint."
Jag fnissar. Om hon bara visste. Christian är från ett annat universum.
 
 
/Caroline
 

Kommentarer

  • Jessica/denvarbra säger:

    Tror jag ska läsa dessa böcker i sommar. Blir lätt anti när det blir sådan hype kring en del böcker så jag tappar sugen, men något måste de ju ha! Tack för smakbiten!

    2013-01-27 | 21:22:13
    Bloggadress: http://denvarbra.wordpress.com
  • Lottens Bokblogg säger:

    Av någon anledning lockar inte de där böckerna mig alls, men samtidigt kan jag förstå om de lockar...

    2013-01-27 | 21:49:31
    Bloggadress: http://lottensbokblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här: