Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Mysläsning

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det dags att vända på dygnet inför nattjobb igen. Här sitter jag och klockan är 02. Målet är att vara uppe till 04-tiden, och medan jag försöker hålla mig vaken sitter jag och läser. Det är riktigt mysigt! Jag har tänt en brasa i kaminen också, för det kändes lite ruggigt. Med andra ord kan det inte bli så mycket mysigare. En kopp kaffe fattas, men det är ju lätt ordnat! Och jag skulle kunna tänka mig lite stämningsfull musik i bakgrunden, men då väcker jag nog sambon, så det får vara...
 
 
Jag har just tagit mig an "Svart skugga" av Ida Axelsson. Det går lite trögt. Inte på grund av boken i sig, utan på grund av att jag är i en sådan där period just nu då jag kan komma på tusen saker jag borde och vill göra istället för att läsa.
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: