Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Läs-a-lot julen 2013, dag 2

Kategori: Läs-a-lot

Jag har blivit så förtjust i Linwood Barclays "Tro dina ögon" att jag inte kan slita mig ifrån den, trots att jag inte har tid att läsa. Igår, på läs-a-lotens andra dag, läste jag ca 60 sidor, vilket är ungefär 60 sidor mer än jag trodde att jag skulle hinna med. Men ibland får man helt enkelt prioritera lite. Mat och sömn - vem behöver det, liksom? ;) 
 
 
Nu är det snart dags att bege sig till jobbet igen, men först ska jag läsa en liiiten stund.
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Mia Eggimann säger:

    Jag gillar också Barclay men den har jag nog inte, men de övriga har varit himla spännande.
    Mia

    2013-12-27 | 19:50:48
    Bloggadress: http://miaeggimann2.blogspot.se/
  • Maddes bokblogg säger:

    Jag ligger efter i antal sidor på min läsalot.. Tänkte så med.. Vem behöver sömn? Visar sig att jag behöver sömn.. Mycket sömn..

    2013-12-28 | 00:05:25
    Bloggadress: http://www.bokgodis.blogspot.se

Kommentera inlägget här: