Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Läs-a-lot julen 2013, dag 1

Kategori: Läs-a-lot

Ja, jag tänkte att det kanske vore dags att göra en uppdatering om hur det går med läs-a-loten. Första dagen var igår, och då läste jag ut "Just for Christmas", som jag hade börjat i tidigare men inte läst ut, hade drygt 100 sidor kvar.
 
På kvällen började jag i en ny bok, och det blev "Tro dina ögon" som jag vann hos Bim. Och jag måste erkänna att jag faktiskt aldrig hade hört talas om författaren förut, och jag tror ärligt talat inte att jag hade läst den här boken om det inte vore för att jag vann den, MEN ÅH så bra den är hittills! Jag har visserligen bara läst 95 sidor, men än så länge gillar jag den verkligen! (Hoppas att jag inte ska bli besviken nu när jag skriver så här!)
 
 
Så sammanfattningsvis läste jag totalt ca 200 sidor igår, alltså ca 100 sidor i två olika böcker.
 
Nu är det tyvärr så att jag snart ska ge mig iväg till jobbet, och de kommande två dygnen lär det därför inte bli mycket läst... Men några sidor kan det förhoppningsvis bli!
 
Ha det gott, allihopa! Hoppas det går bra för er med er läsning.
/Carro
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag hade tänkt vara med på den utmaningen men sen kom jag på att jag har varit dålig på de utmaningar jag antagit så jag vågade inte ta en till:). Men jag ska heja på er:).

    2013-12-26 | 22:34:30
    Bloggadress: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här: