Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Jag kunde inte låta bli... igen

Kategori: Nytt i bokhyllan

På Ica har de en gigantisk låda med "Ta två pocket för 79 kronor"-böcker. Jag har gått förbi den många gånger och tänkt för mig att själv att jag inte ens ska titta i den... för jag har ju så många olästa böcker hemma. Nu gick jag återigen förbi den där lådan, och den här gången kunde jag bara inte låta bli att börja rota.
 
Jag lyckades övertala mig själv om att jag behöver några mer pocketböcker att ta med på resan... (och jag gick på det!)
 
 
"Den andalusiske vännen" av Alexander Söderberg
"Inte helt perfekt" av Lucy-Anne Holmes
 
 
Nu ska jag definitivt klara mig under en veckas semesterresa! (Som om jag inte hade klarat typ ett halvårs semester med de pocketböcker jag redan hade...)
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Anette säger:

    Av og til så må man bare ;) Jeg har lest boken av Alexander Söderberg og likte den veldig godt :)

    Svar: Då ska jag läsa den så fort jag hinner :)
    CAROLINE

    2013-08-04 | 17:14:47
    Bloggadress: http://www.anettesbokboble.blogspot.no
  • Zelly säger:

    Ha en trevlig resa :)

    Svar: Tack! Nu är vi hemma igen, och vi har haft det toppen!
    CAROLINE

    2013-08-04 | 22:33:32
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/
  • Monika säger:

    De där lådorna brukar jag försöka undvika, det är alldeles för enkelt att lura mig att jag behöver fler böcker.

    Svar: Samma här, tydligen :)
    CAROLINE

    2013-08-05 | 08:28:54
    Bloggadress: http://bokslut.blogspot.com

Kommentera inlägget här: