Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Bokrelaterade souvenirer

Kategori: Allmänt

När fästmannen och jag nyligen var på Rhodos, insåg vi snart att souvenirbutikerna inte visste någon som helst hejd. Vi förundrades över hur de kunde gå runt och vem sjutton som kunde tänka sig att köpa sådant där krimskrams... tills vi (läs:jag) såg att de sålde bokmärken med Greklandsmotiv... När det gäller bokrelaterade souvenirer är det ju en heeelt annan femma. Eller hur?! ;)
 
Dessa två bokmärken fick följa med hem till Sverige. Nu kan jag drömma mig tillbaka till den ljuvliga semestern varje gång jag öppnar eller stänger min bok!
 
 
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Hehe, härligt! Ibland hittar man faktiskt en del fynd på såna ställen :)

    Svar: Ja precis, och när det kommer till bok:iga saker så går det ju bara inte att låta bli!
    CAROLINE

    2013-08-29 | 11:43:57
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
  • Evelina säger:

    Åh vad fina de var! :) Särskilt det översta, tycker jag.

    Svar: Ja nu kan jag drömma mig tillbaka till vackra Grekland varje dag! ;)
    CAROLINE

    2013-08-29 | 17:32:53
    Bloggadress: http://ewelinasbokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: