Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Jag kunde inte låta bli...

Kategori: Nytt i bokhyllan

Efter måndagens Tematrio-inlägg fick jag så många kommentarer om att jag bara MÅSTE läsa Jussi Adler-Olsens böcker, och nu kunde jag inte hålla mig längre. Speciellt inte när jag dessutom hade ett presentkort på Adlibris. Jag beställde helt enkelt första boken i serien om Avdelning Q, dvs "Kvinnan i rummet". Nu hoppas jag bara att jag inte blir besviken på grund av mina höga förväntningar... 
 
 
Dessutom råkade visst två ytterligare böcker liksom av sig själva hoppa ner i varukorgen... Så tokigt det kan bli! ;) 
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Anna A säger:

    Tänkte faktiskt göra samma sak. Såg att de hade bra erbjudande på dem på Bokus. Men inte lika bra som presentkort förstås :)

    Svar: Det är svårt att låta bli när de kommer med bra erbjudanden :)
    CAROLINE

    2013-04-10 | 20:17:38
    Bloggadress: http://annasbokprat.blogspot.se/
  • Nilmas Bokhylla säger:

    Wooho, härligt! Hoppas du gillar dem lika mycket som jag gör :)

    Svar: Ja nu är jag nyfiken på att se om de är så bra som alla säger :) Ska försöka läsa första boken snart ;)
    CAROLINE

    2013-04-14 | 12:47:55
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: