Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Böcker som väntat länge på att bli lästa

Kategori: Allmänt

Det finns en del böcker som stått länge i bokhyllan i väntan på att bli lästa. Och det är inte det att jag inte är sugen på att läsa dem... det är bara det att... nej, jag vet inte. Det har bara inte blivit av. 
Här är några av de böcker jag borde ha läst för länge sen:
 
"Den femte årstiden" av Mons Kallentoft
 
 
"Elsas hemlighet" av Sofi Fahrman
 
 
"39 årskrisen" av Jane Green
 
 
"Någonstans inom oss" av Kajsa Ingemarsson

 
"Edward Finnigans upprättelse" av Roslund & Hellström
 
Jag ser fram emot att läsa alla dessa (utom möjligtvis "Elsas hemlighet"), så jag ska försöka se till att det snart blir av :)
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: