Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Månadsrapport: april 2013

Kategori: Månadsrapport

Lästa böcker i april:

14. "Bara ett barn" av Malin Persson Giolito. Betyg: 2/5
15. "Återvändaren" av Dan Buthler & Dag Öhrlund. Betyg: 5/5
16. "Dubbelbokat" av Sophie Kinsella som Madeleine Wickham. Betyg: 3/5
17. "Kvinnan i rummet" av Jussi Adler-Olsen. Betyg: 4/5
18. "En man som heter Ove" av Fredrik Backman. Betyg: 5/5
 
Jag antar att jag kan vara nöjd med april-läsningen. Dels fick böckerna ett högt genomsnittsbetyg, och dels hann jag läsa lite mer än vanligt, trots att jag varit på semester (och då blev det ingenting läst mer än på planet hem).
Under april månad gav jag toppbetyg till både "Återvändaren" och "En man som heter Ove". Även "Kvinnan i rummet" var snubblande nära ett lika högt betyg.
Hoppas nu att maj månad bjuder på lika bra läsning!
 
/Carro
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: