Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Goodreads

Kategori: Allmänt

Nu, när jag är havandeskapsledig, och har lite mer tid än annars, har jag tagit mig i kragen och börjat använda Goodreads. Jag har åtminstone lagt in de böcker jag läst hittills i år, och nu är min tanke att jag ska fortsätta med detta, för jag inser ju fördelarna.
 
Till saken. Det vore jättekul att bli vän med er bloggvänner på Goodreads. Antingen om ni vill lägga till mig, eller skriva i en kommentar till det här inlägget vad ni heter på Goodreads, så kan jag lägga till er. 
Om ni nu skulle vilja lägga till mig som vän, heter jag Caroline Karlsson (Skövde) på Goodreads. Hoppas vi ses där =)
 
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Anna A säger:

    Tror jag lyckades få iväg en friend request till dig nu på Goodreads :)

    2014-08-18 | 13:07:10
    Bloggadress: http://annasbokbord.se
  • Zelly säger:

    Jag tror nog att jag fick iväg en request till rätt Caroline :) xzellyx är jag så du vet vem det är som har skickat.

    Svar: Jag hade inte fått någon request, men jag tror att jag lyckades lägga till dig =)
    CAROLINE

    2014-08-18 | 19:18:32
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se
  • Mia Eggimann säger:

    Absolut jag hoppas det blev rätt. När kommer det lilla barnet?
    Mia

    Svar: Det blev nog alldeles rätt =)Förhoppningsvis kommer det lilla barnet inom tre-fyra veckor... Jag hoppas att bebisen har en egen kalender där inne och inte glömmer bort vilket datum det är =)
    CAROLINE

    2014-08-18 | 20:38:29
    Bloggadress: http://eggetbok.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: