Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Sjätte bokcirkelträffen

Kategori: Bokcirkel

Förra helgen var det återigen dags för bokcirkelträff. Vi fick så god mat och hade en jättetrevlig kväll, men tyvärr var det väldigt få personer som hade läst månadens bok... Boken vi skulle läsa var "Du går inte ensam" av Mari Jungstedt. Jag hade inte läst boken av den anledningen att detta ju är del nummer 11 i serien om Kommissarie Knutas, och jag har fortfarande inte läst nr 9 och 10. Men jag kommer att läsa denna bok senare, när nian och tian är avklarade.
 
 
Nåväl, de som faktiskt hade läst boken var dock inte särskilt imponerade. Omdömena blev "godkänd" men inte mer.
 
Gruppens sammanfattade betyg (snittbetyg): 2/5
 
Nästa bokcirkelträff kommer att äga rum i mars, men jag tror tyvärr att jag jobbar den kvällen...
 
/Caroline
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: