Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Orsaken till min frånvaro

Kategori: Allmänt

Jag tänkte att det vore på sin plats att jag nu berättar om orsaken till att jag blivit så frånvarande här på bloggen, och skälet är följande:
 
 
I januari fick jag och sambon veta att vi väntar barn (jag trodde knappt att det var sant, därför gjorde jag fyra test på en gång, och de talade alla sitt entydiga språk). Vi är rent ut sagt överlyckliga över detta, och längtar förstås tokmycket till september då det är beräknat att två ska bli tre.
 
Jag har haft en väldigt bra graviditet hittills. I början var jag visserligen förlamande trött, därav beslutet att ta en bloggpaus. All min energi gick åt till att orka jobba, och min lediga tid sov jag bort. Vissa dagar orkade jag knappt gå ur sängen. Nu är energin tillbaka, åtminstone till viss del, så vi får se hur jag gör med bloggandet framöver. Ja, då vet ni i alla fall vad jag pysslar med =)
 
Kram på er!
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: