Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Fortsättningen om Silfverbielke

Kategori: Framtida bokutgivning

För ett litet tag sedan skrev jag lite undrande här på bloggen om det skulle komma någon fortsättning på Buthler & Öhrlunds böcker om Silfverbielke. Bim var snäll och svarade att hon läst på författarnas Facebooksida att det kommer en fortsättning! Den planeras komma i höst på förlaget Lind & Co.
 
Den ser jag verkligen fram emot, och jag antar att jag inte är ensam om det =)
 
 
 
 
 
Undrar vad den femte boken ska få för titel och omslag...
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Lena säger:

    Böcker som jag gärna vill läsa!

    2014-01-27 | 14:13:21
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Zelly säger:

    Åh ser verkligen fram emot den :) den sista slutade ju på ett sånt sätt att man nästan förstod att det skulle komma en bok till :)

    2014-01-28 | 21:51:12
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: