Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

30 day book challenge: day 8.

Kategori: 30 day book challenge

Turen har kommit till fråga 8 på 30 day book challenge-listan, och frågan lyder:
Your favorite quotes from books.
 
Tyvärr får det bli ett väldigt tråkigt svar, för jag har inte lagt ett enda citat - från någon av böckerna jag läst - på minnet. Självklart händer det titt som tätt att man läser något "superklokt" eller liknande, och tänker att man minsann ska spara det där i huvudets interna hårddisk. Och det vet man ju hur det blir med det...
Nej, ska det bli något ihågkommet så gör jag bäst i att skriva upp det i fortsättningen!
 
/Caroline
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Sån är jag med... jag kan älska en bok när jag läser den men minns inte en enda rad när jag sen lägger undan den. Det jag minns är vad jag kände när jag läste den och det är väl bra så...

    Svar: Precis! Jag brukar också minns vad jag kände och framförallt vad jag tyckte om boken. Men alla kloka citat och liknande faller fort i glömska...
    CAROLINE

    2013-07-04 | 19:12:11
    Bloggadress: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här: