Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Bokbloggsjerka 11-14 januari

Kategori: Bokbloggsjerka

 
Varje helg har Annikas litteratur- och kulturblogg en "bokbloggsjerka" som pågår mellan fredag och måndag. Veckans fråga är: Vilken bok är du mest nyfiken på som kommer att komma ut under första halvan av det här året?
 
Mitt spontana svar är att jag nog är mest nyfiken på den fjärde boken om allas vår favoritpsykopat, Christopher Silfverbielke, och det är den sjätte boken i serien om kriminalkommissarie Jacob Colt. Den heter "Uppgörelsen" och kommer ut i slutet på maj. Spännande!
 
 
/Caroline

Kommentarer

  • Monika säger:

    Jag har inte läst förra delen än och jag är lite tudelad till den här psykopathistorien. Får se hur det blir efter jag läst Återvändaren.

    Svar: Jag har inte heller läst "Återvändaren", men ska jag göra det snart, tänkte jag. Jag har tyckt väldigt mycket om de två tidigare böckerna i serien.
    CAROLINE

    2013-01-14 | 17:20:15
    Bloggadress: http://bokslut.blogspot.se/
  • Stockholmsflickan säger:

    Helt ny författare och bok för mig, låter spännande!

    Svar: Ja jag kan verkligen rekommendera Buthlers och Öhrlunds serie om psykopaten Christopher Silfverbielke :) Det är bra grejer, det!
    CAROLINE

    2013-01-14 | 19:34:22
    Bloggadress: http://skrivande.blogspot.se

Kommentera inlägget här: