Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Spänningsutmaningen 2014

Kategori: Spänningsutmaningen

Så sent som häromdagen, när jag i bokbloggsjerkan presenterade mina bokliga mål inför det kommande året, hävdade jag att jag skulle hålla mig utanför alla utmaningar som florerar i bokbloggosfären. Men så dök det upp en utmaning som passar mig som handen i handsken, och som inte skulle kräva någon "uppoffring" från min sida. Då är det ju inget att tveka på!?
 
 
Mia har tänkt köra en spänningsutmaning under det kommande, nya året. Den går ut på att man varje månad ska läsa en deckare, thriller eller någon annan spännande bok, och sedan recensera och "rapportera" in vilken/vilka böcker man läst. Det är ju ett utmärkt sätt att få tips om nya, spännande böcker som man inte vill missa.
 
Jag läser ju ändå minst en deckare/thriller/spänningsroman i månaden, och det vore jättekul att få vara med och tipsa och tipsas om bra spänningsböcker!
Om någon som läser detta också vill vara med så verkar det inte vara för sent, utan titta in hos Mia och kolla läget! :)
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Åh, det låter som något för mig det med! Ska försöka i alla fall :)

    Svar: Kul! :)
    CAROLINE

    2013-12-30 | 17:21:13
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com
  • Lena säger:

    Jag har också hakat på denna utmaning, också på grund av att jag ändå brukar läsa en hel del deckare och thrillers. Skall bli kul!!

    2013-12-30 | 20:30:42
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/
  • Zelly säger:

    Åh vilken rolig utmaning denna tror jag att jag ska ta mig an.

    2013-12-31 | 12:26:01
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här: