Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Läs-a-lot julen 2013

Kategori: Läs-a-lot

Nelly och Bella har anordnat ett evenemang som de kallar Läs-a-lot julen 2013. Vitsen är att peppa sig själv att läsa extra mycket och att sätta upp lämpliga mål med sin läsning. Jag skulle verkligen behöva lite (eller mycket, snarare) extra peppning med läsningen nu så här under årets sista vecka, för i december har jag knappt läst något alls, av flera olika anledningar. Jag ser det här som en chans att slutspurta lite :)
Läs-a-loten pågår mellan 25 december kl 00.00 och 1 januari kl 00.00.
 
Mina mål för läs-a-loten är:
- Läsa ut en påbörjad bok
- Läsa ut tre böcker
 
Jag kan väl iochförsig redan nu flagga för att det senare målet kanske är att ta i. Det här med julledighet är nämligen inget för Landstingets personal ;) Jag jobbar mina nätter precis som vanligt, och sover bort större delen av dagarna för att orka med de långa nattpassen. Men jag ska åtminstone försöka klara dessa mål :)
 
Nu köööör vi!
/Carro
 

Kommentarer

  • Mia Eggimann säger:

    Vilken kul utmaning, jag har tänkt läsa en del men också jobba med bloggen.
    Ha det bra och hoppas du fick någon bok i julklapp.
    Mia

    Svar: Ja, det känns som en vettig utmaning, så jag hakade på :)
    CAROLINE

    2013-12-25 | 07:56:57
    Bloggadress: http://miaeggimann2.blogspot.se/
  • CissiG säger:

    Är också med i LäsALot! Himla kul! har 3x Kim K Kimselius att läsa ut.
    God fortsättning.
    Kram Cissi

    Svar: Vad kul, verkar vara många som är med :)
    CAROLINE

    2013-12-25 | 10:46:32
    Bloggadress: http://cissigrip.blogg.se
  • Lottens Bokblogg säger:

    Lycka till och God Jul!

    Svar: Tack! Och god fortsättning :)
    CAROLINE

    2013-12-25 | 11:19:02
    Bloggadress: http://lottensbokblogg.wordpress.com
  • Lena säger:

    Är också med i läs-a-lot och hoppas hinna med så mycket som möjligt.

    2013-12-26 | 12:00:24
    Bloggadress: http://lenasgodsaker.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: