Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

De bok:iga julklapparna

Kategori: Nytt i bokhyllan

För första gången på sex år fick jag vara helt ledig på julafton i år. Det var makalöst skönt att få njuta av julfriden och inte ens behöva tänka på att åka och jobba.
Det blev alltså en lugn och skön jul, och under granen fanns ett stort berg av julklappar. Några av mina innehöll böcker =) 
 
 
"Fyrvaktaren" av Camilla Läckberg
"Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg
"Änglamakerskan" av Camilla Läckberg
"Fadersmord" av Carina Bergfeldt
"Boken om Joe" av Jonathan Tropper
 
Alla bokfantaster märker förstås direkt att Camilla Läckbergs böcker på bilden ovan inte är helt enhetliga, jag tror att tomten hade missat att "Änglamakerskan" faktiskt finns i den nya versionen. Men det gör mig inget. De andra Läckbergböckerna som jag har i hyllan är inte heller enhetliga, och jag tänker att det ju ändå måste vara innehållet som räknas.
 
Till födelsedagen lär jag få önska mig en ny bokhylla, för det var länge sedan den förra svämmade över totalt... Och nu blir den än mer överfull.
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Monika säger:

    Härligt med bokklappar :)

    Svar: Ja visst är det!
    CAROLINE

    2013-12-25 | 15:35:44
    Bloggadress: http://bokslut.blogspot.se/
  • Carro säger:

    Tomten verkar gilla Läckberg ;)

    Svar: Ja, den slutsatsen kan vi nog dra :D
    CAROLINE

    2013-12-25 | 15:49:32
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Lottens Bokblogg säger:

    Härligt! Nu kan du verkligen sträckläsa Läckberg :-)

    Svar: Ja, det skulle jag kunna, men jag läser aldrig två böcker av samma författare i rad. Blandar bara ihop dem då :) Men "Fyrvaktaren" ska jag snart ta itu med!
    CAROLINE

    2013-12-25 | 16:14:13
    Bloggadress: http://lottensbokblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här: