Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Tidsbrist

Kategori: Allmänt

Jag kan verkligen inte skryta med att jag läst mycket i september. Nu har över halva månaden passerat och jag har läst EN bok. Dels beror det på att jag jobbat väldigt, väldigt mycket. Dels har sambon och jag varit borta på en liten weekendresa, och då blev det i princip ingen läsning alls.
 
Men imorgon, DÅ är jag ledig! Jag har sett fram emot den här lediga dagen närapå lika mycket som jag längtade efter semestern i somras. Tänk att en enda ledig dag kan kännas som oceaner av tid som ligger för ens fötter! Kanske kan det bli några sidor lästa imorgon. För det är verkligen inte böcker som saknas, utan bara tid. Ständigt denna kamp mot klockan...
 
Hur som helst, i brist på något särskilt bokrelaterat bjuder jag på ett par bilder från helgens vistelse i Estlands vackra huvudstad, Tallin:
 
 
 
 
 
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: