Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Ödets ironi?

Kategori: Allmänt

I år skulle jag ju till Bokmässan. Det hade jag ju lovat mig själv! Men... nu sitter jag lik förbaskat här hemma, och inte alls i Göteborg... Och inte kan jag skylla på att jag har långt att åka heller.
 
 
Nej, sanningen är att ödet måste ha spelat mig ett litet spratt. Redan tidigt i våras spikade vi nämligen datumen för höstens bokcirkelträffar, och när jag sedan kollade upp datumet för Bokmässan såg jag att mässan krockade med september månads bokcirkelträff! Snacka om ödets ironi, eller!? Jag kan inte åka på Bokmässan för att jag ska på bokcirkel!!
Nåja, det känns ändå okej att behöva avstå från mässan för något annat i bokväg. (Och nej, att avstå från bokcirkeln är inget alternativ, jag sviker inte mina bokvänner för någon fjuttig mässas skull ;))
 
Men NÄSTA år... DÅ ses vi i vimlet!
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Zelly säger:

    Men då är det härligt att du får avstå pga något bokigt :) jag planerar att åka nästa år, fick inte till det i år med jobb då jag ska vara ledig nu i oktober utöver den semester jag hade i somras. Men nästa år så...längtar :)

    Svar: Nästa år :) Då ses vi där!
    CAROLINE

    2013-09-28 | 11:18:52
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/
  • Carro säger:

    Precis, nästa år är det vårat år! :D

    Svar: Jajamän. We'll be there :-)
    CAROLINE

    2013-09-28 | 17:33:23
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här: