Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

En het höst

Kategori: Allmänt

Min Fifty Shades-frälsta jobbarkompis, som numera även är Crossfire-frälst, har länge tjatat på mig att jag måste läsa just Crossfire-serien. Jag älskade ju Fifty Shades, men det har bara inte blivit av att jag läst Sylvia Days trilogi (som ju tydligen ska få sällskap av en fjärde bok). Det känns helt enkelt som att jag har alldeles för många böcker i måste-läsa-högen.
 
Dock hade E ändå med sig Crossfire-böckerna till jobbet häromnatten, så nu har jag ju inget annat val än att se till att läsa dem någorlunda snart. Det verkar bli en het höst, med andra ord! ;)
 
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Carro säger:

    Jag läste Synda av Sylvia Day för inte så länge sedan. Den var okej, men inte så mycket mer. Jag kommer nog också att ge dessa en chans någon gång när det finns tid ;)

    Svar: Nu när jag har alla böckerna liggande här hemma ska jag ge dem en chans... i alla fall första boken, till att börja med :)
    CAROLINE

    2013-09-15 | 13:38:53
    Bloggadress: http://romeoandjuliet.blogg.se
  • Zelly säger:

    Åh vad spännande att höra sen vad du tycker om dem :)

    Svar: Haha, ja det ska bli intressant att läsa dem :D
    CAROLINE

    2013-09-16 | 21:00:47
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: