Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Dag för Tre på tre-läsning

Kategori: Tre på tre

Efter att ha läst ut ett par biblioteksböcker som snart behövde återlämnas har jag nu äntligen tid att ta itu med Tre på tre-läsningen. Tre på tre  är en utmaning som man läsa mer om HÄR.
Jag har valt att läsa tre svenska deckare, och igår började jag i min septemberbok som är "Springfloden" av Cilla & Rolf Börjlind.
 
 
Hur går det med er Tre på tre-läsning?
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Nilmas Bokhylla säger:

    Har inte börjat min än så får väl säga att det går sådär men jag har ju ett tag på mig ändå :)

    Svar: Jadå, du hinner :)
    CAROLINE

    2013-09-21 | 11:47:43
    Bloggadress: http://nilmasbokhylla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: