Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Sophie Kinsella-brist

Kategori: Allmänt

Allvarligt talat. Nu börjar jag lida av en åkomma som nog inte kan kallas för annat än "Sophie Kinsella-brist". Jag har inte läst en Kinsellabok på flera månader och inte finns det några olästa att tillgå heller.
Är det någon som vet huruvida hennes "Wedding night" kommer översättas till svenska eller ej? Vid det här laget borde den redan vara översatt om planen var att den skulle ges ut på svenska...
 
 
Den finns på norska, så mycket vet jag. Och jag är inte främmande för att läsa den på engelska, egentligen. Men jag har ju alla hennes andra böcker på svenska och jag vill ju gärna att det ska se enhetligt ut i bokhyllan...
 
Och ja, det var väl dagens i-landsproblem... Sorry!
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: