Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Nytt från Brunk Holmqvist

Kategori: Framtida bokutgivning

I mars nästa år kommer Karin Brunk Holmqvist ut med en ny bok. "Kranvridarna" ska den heta, och det verkar som att omslaget kommer se ut så här:
 
 
För det första: Vad tycker ni omslaget? Är det bara jag som rynkar på näsan?
För det andra: Jag är tveksam till om jag ska läsa fler böcker av Brunk Holmqvist... Jag älskade "Potensgivarna" och gillade "Sirila gentlemän sökes", men de andra har jag inte gillat alls.
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag rynkar också på näsan! Jag är också tveksam till att läsa fler av hennes böcker. Potensgivarna älskade jag men resten dalade bara ner i gilla listan.

    Svar: Då känns det som att vi är helt överens!
    CAROLINE

    2013-10-30 | 13:53:19
    Bloggadress: http://www.nakit.webblogg.se
  • Helena, MsHisingen säger:

    Min favorit var Rapsbaggarna, men efter Kaffe med musik så är jag ytterst tveksam till att läsa fler :(

    Svar: Jaså Rapsbaggarna? Den gillade jag inte nåt värst. Men "Potensgivarna" älskade jag som sagt :)
    CAROLINE

    2013-11-03 | 11:58:02
    Bloggadress: http://mshisingen.blogspot.se

Kommentera inlägget här: