Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Mitt-i-natten-läsning

Kategori: Allmänt

Jag gör en liten paus från läsningen och tittar in på bloggen en stund. Ja, klockan är 02.30 och jag sitter och läser. Det är nämligen så att jag har ett nattjobbsmaraton framför mig, så jag försöker därför vända på dygnet. Och eftersom sambon ligger och sover har jag bara ett begränsat antal aktiviteter att välja på. Dammsugningen går alltså bort, synd va? ;)
 
 
Det är rätt så mysigt att sitta och läsa i de levande ljusens sken. Tur att det inte är en deckare jag läser, då hade jag nog blivit ihjälskrämd för länge sedan här i halvmörkret!
 
Idag, på veckans enda lediga dag, har jag sträckläst hela "Hjärta av jazz" av Sara Lövestam. Jag ska skriva en recension när det inte är mitt i natten, för nu blir det väl mest bara blarr...
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Louise säger:

    Låter som en mysig sysselsättning om man ändå måste hålla sig vaken :)

    Svar: Det var faktiskt riktigt mysigt, och inte blev jag så trött som jag trodde att jag skulle bli heller!
    CAROLINE

    2013-10-03 | 10:56:08
    Bloggadress: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/
  • Zelly säger:

    Ser så mysigt ut :) Höst är min favorit årstid, älskar att kurra upp mig i soffan med en te och tända ljus. Jag var på Ikea för nån vecka sedan för att fylla på ljus förrådet :)

    Svar: Det var riktigt mysigt. Jag älskar också hösten :)
    CAROLINE

    2013-10-03 | 21:18:36
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: