Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Mera rån

Kategori: Framtida bokutgivning

För ett drygt år sedan kom Catharina Ingelman-Sundberg ut med "Kaffe med rån", en bok om ett gäng riktigt tuffa pensionärer. Jag trodde verkligen att den skulle falla mig i smaken, men det gjorde den tyvärr inte. Inte alls.
 
 
I mars kommer hur som helst uppföljaren, "Låna är silver, råna är guld". Den kommer jag inte att läsa, men det finns säkert väldigt många andra som ser fram emot att få kasta sig över den. Och jag måste säga att jag gillar både titeln och omslaget!
 
 
Vad tror ni om denna?
 
/Carro
 

Kommentarer

  • CissiG säger:

    Kan bli kul. Jag gillade kaffe med rån men smaken är ju som baken.
    Ha en härlig helg.
    Kram Cissi

    Svar: Då har du ju något att se fram emot :) Tack detsamma!!
    CAROLINE

    2013-11-15 | 10:04:07
    Bloggadress: http://cissigrip.blogg.se
  • Elina säger:

    Förstår inte riktigt hur det kunde bli en serie, det kommer väl bara bli samma sak, eller? Näe tror inte jag kommer läsa den heller

    Svar: Ärligt talat förstår inte jag det heller...
    CAROLINE

    2013-11-20 | 16:08:06
    Bloggadress: http://marklarsbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: