Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Ikväll blir det bokcirkelträff

Kategori: Bokcirkel

Ikväll är det dags att träffa bokcirkelgänget igen, vilket jag förstås ser fram emot! Denna gång är det B som fått välja bok och hennes val föll på Håkan Nessers "Levande och döda i Winsford". Tacka vet jag vår lilla bokklubb! Jag hade, av någon outgrundlig anledning, aldrig fått för mig att läsa den här boken annars, men oj vad jag gillade den!
 
 
Det ska, som vanligt, bli jätteintressant att höra vad de andra har för uppfattningar om denna bok! Dessutom är ju "Levande och döda i Winsford" nominerad till Årets bästa svenska kriminalroman  av Svenska Deckarakademin. Vilken bok som koras till vinnare får vi veta senare idag.
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: