Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Månadsrapport: maj 2013

Kategori: Månadsrapport

Lästa böcker i maj:

19. "Synda" av Sylvia Day. Betyg: 3/5
20. "Själakistan" av Ann Rosman. Betyg: 4/5
21. "Svinhugg" av Marianne Cedervall. Betyg: 3/5
22. "Sizzling sixteen" av Janet Evanovich. Betyg: 4/5
23. "Edward Finnigans upprättelse" av Anders Roslund & Börge Hellström. Betyg: 3/5
 
Maj månad bjöd på helt okej läsning, men tyvärr ingen fempoängare. "Själakistan" var det närmaste fempoängare jag kom, och det ska bli kul att läsa vidare i serien om Karin Adler, även om det får dröja ett tag. Jag gillar att dra ut på serierna... så räcker de längre ;)
För övrigt är jag nöjd med att ha stiftat bekantskap med Mirjam och Hervor - Marianne Cedervalls karaktärer. "Svinhugg" har nämligen länge stått med på min måste-läsa-lista. Förvisso blev jag inte stormförtjust, men heller inte besviken, så förr eller senare ger jag mig nog på nästa bok i serien. 
Nu blickar vi framåt mot juni. Självklart hoppas jag på många soliga bokläsardagar under parasollet på altanen!
 
/Carro
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: