Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

En julklapp mitt i sommaren

Kategori: Allmänt

Häromdagen hittade jag julklappen som jag fick från jobbet i julas. Det innehöll ett Pocketcard, dvs ett presentkort på en pocketbok. Det blev jag förstås glad för, särskilt som vi inte fick någon julklapp över huvudtaget julen dessförinnan (det är ju inte alltför fett ställt i landstinget...).
 
Hursomhelst hade jag sparat det här presentkortet eftersom jag i julas tyckte att jag hade så många olästa böcker. Nu funderar jag på att beställa någon bok till semestern... Frågan är bara vilken. Det känns som ett riktigt i-landsproblem ;) 
 
Har ni några förslag ?
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Zelly säger:

    En trevlig överraskning att hitta :)

    Svar: Ja det var det verkligen, jag hade glömt bort att jag hade en sådan :)
    CAROLINE

    2013-06-27 | 21:01:37
    Bloggadress: http://zellysbokblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: