Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Olidlig väntan

Kategori: Framtida bokutgivning

Ni har väl inte lyckats undgå att Denise Rudberg är en av mina absoluta favoritförfattare, antar jag. Och nu är det ju inte långt kvar tills hennes nya bok, "Bara tre kan leka så", släpps (två veckor kvar, närmare bestämt). En del av mig vill förstås kasta  mig över denna tredje bok i Marianne Jidhoff-serien direkt när den kommer ut, men jag ska verkligen försöka låta bli. För säga vad man vill om Denise Rudberg, men hon är inte jättesnabb. Det var två år sedan den förra boken kom ut och jag har väntat på den här sedan dess. Okej, två år är inte jättelång tid för att skriva en bok, jag är medveten om det. Men helst vill jag att Rudberg inte ska göra annat än att skriva böcker på löpande band. Vuxenböcker. Chick lit eller deckare. Vad som helst. Bara det är Rudberg och vuxenböcker. Är det för mycket begärt? ;)
 
 
Vad jag vill säga är att om jag nu kastar mig över denna om två veckor så lär jag väl få vänta i ytterligare två år på nästa bok... Den väntan blir olidlig, så jag gör nog så att jag väntar med att läsa denna. Då har jag verkligen bra läsning att se fram emot!
 
/Caroline
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: