Bland Böcker

Här handlar allt om böcker, bokrecensioner och andra bokrelaterade ämnen!

Lagom till kaffet

Kategori: Allmänt

Nyligen beställde jag en katalog med "Höstens böcker 2013" från Svensk Bokhandel, och häromdagen damp den ner i brevlådan - alldeles lagom till förmiddagskaffet. Perfekt ju! :)
 
 
 
Men om jag ska vara ärlig så var det inte många sidor som intresserade mig. Barndelen går bort helt och hållet. Fantasy och facklitteraturen likaså. Kvar blir romaner, deckare och chick lit. Och jag hade redan koll på de böcker som fanns med. Men men, det blev ändå en trevlig stunds läsning i kaffekoppens sällskap! :)
 
/Carro
 

Kommentarer

  • Jennah säger:

    En tjock bunt att kolla igenom, ser ut som att det blir mycket kaffe :)

    Svar: Haha, jag det lär bli flera kannor... men jag tar lite i taget ;)
    CAROLINE

    2013-07-06 | 15:00:22
    Bloggadress: http://www.bokkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här: